Cugetarea serii ….

Cind ierţi pe cei care te-au ranit… le iei puterea…Image

2 gânduri despre „Cugetarea serii ….

  1. Unde esti…. „cel mai iubit dintre pamanteni?”… mi-ai furat sufletul si ai plecat cu el in abisurile tale negre…sa-ti tina in loc de lumina, in loc de faclie…as vrea sa stiu ca traiesti si cind te intorci acasa?

  2. Nu-s versuri…
    Doar ceea ce am vrut sa spun!

    „TE IUBESC! Suna atat de banal,
    si-au spus-o atat de multi,
    incat n-am crezut vreodata
    ca am s-o spun si eu.
    Dar cand e ” te iubesc ” pentru tine…
    TE se ridica precum un fum de tamaie
    din Templul pe care ti l-am clãdit in inima mea.
    Tot e sfant in legatura cu tine, toata viata ta.
    IU e Iubirea idilica ce-aduce respect
    si uneori o seara romantica,
    si poate un dans molatec
    al sufletelor noastre imbratisate.
    Dar BEStia din mine si-aduce obolul!
    Te iubesc cu atata pasiune
    Incat ti-as sfasia hainele
    Si-as face oricand si oriunde
    Dragoste cu tine!
    Iar ” C ” e Credinta cu care te slujesc;
    E intrebarea: „Ce pot face pentru tine?”
    E Cerul spre care se inaltã
    Pasarile cand se-ndragostesc.
    Vezi, tu!
    „Te iubesc ” nu-I chiar atat de banal.
    ” Te iubesc ” sunt Eu, cat se poate de carnal.
    Eu… cu ceea ce sunt, incepand cu gand
    Si sfarsind cu trupul meu.
    Ma stii langa tine, dar nu ma poti atinge;
    Urechea ta imi poate prinde cateodata urma;
    Inima ta imi simte uneori vibratia,
    dar nu ma poti atinge.
    Exista insa un ecou ce te-ndeamna sa lupti,
    un ecou ce-ti aminteste de mine.
    Si il soptesti mereu,
    iarasi si iarasi, la nesfarsit,
    ca pe o straveche incantatie:
    MA IUBESTE… MA IUBESTE… MA IUBESTE…”

Lasă un răspuns

