De pe ce tărâm ai venit şi cine eşti străine?

Imagine

De pe ce tărâm ai venit şi cine eşti străine
de te simt ca pe un iubit, nespus de drag?
De nu te văd o zi, sufletul plânge după tine
ca un copil ce îşi aşteaptă mama pe prag.

Oare, în ce vremuri ne-am mai întalnit
şi câtă dragoste reciprocă ne-am purtat
de am rămas uimită, cu graiul înmărmurit,
când inima mea, zărindu-te, s-a înfiorat?

Mi-ai răscolit fiinţa ca o ciudată furtună
şi mi-ai tulburat inima precum o nălucă;
se zbate-n mine dorinţa agresivă, nebună,
căci nu reuşeşte lângă mine să te aducă.

Ai venit să împarţi iubire, ori să te răzbuni,
pentru o vina de-a mea încă necunoscută?
Ce cauţi, ce fel de roade urmăreşti s-aduni,
sau ce răni încerci să laşi în urma ta tăcută?

De ce mă eviţi mereu şi refuzi să-mi vorbeşti?
Te simt cum vibrezi emoţionat în adâncuri,
îţi văd strălucirea din ochi când îmi zâmbeşti
şi umbrele cum peste ei ţi se adună în pâlcuri.
Zadarnic te încurajez căci te porţi ca un fugar
şi sufăr, viaţa mea părând învăluită de coşmar.

Îmi voi călca fără regret pe mândrie
şi astăzi o să-ţi vorbesc deschis eu,
cu riscul de a mă aprinde ca o făcile
ce va rămâne neîmprospătată cu seu,
dar în acest fel voi afla ce gânduri ai;
oricât de mult este posibil să mă doară,
voi accepta liniştită ce ai venit să-mi dai,
ori să-mi iei, fără să consider că e povară.

(Remus Brad)

Un gând despre „De pe ce tărâm ai venit şi cine eşti străine?

  1. Întrebări ce aşteaptă vremea răspunsurilor, când le va fi timpul, răspunsuri dintre care unele sunt primite, neputându-le căuta; se numeşte revelaţie acea clipă a înţelegerii lor.

Lasă un răspuns

