„I am not a tree” by Carl D’Agostino

Congratulations Carl D’Agostino for a beautiful poem!

Declar destul de trist, ca nu este la fel pentru mine, eu nefiind copac. Un copac poate să  se-ndoie in furia iernii și in țipetele fluieratului ei. Dar furtunile omului pot elimina pentru totdeauna speranțele sale frunze și visele lui. Doborât cu rădăcinile mele rupte, eu pot fi replantat, dar niciodată eu nu voi incoldiți din nou să cresc. Apa aduce renașterea copacului, dar lacrimile de om nu sunt ploaie. Nu este la fel pentru mine, deoarece eu nu sunt un copac.

(tradus de mine!)

I Know I Made You Smile

man-by-treetree-poem

Vezi articol original

2 gânduri despre „„I am not a tree” by Carl D’Agostino

Lasă un răspuns

