Mai da-te-n dragostea mea … noul „I love you” romanesc!

Connect-R aka Ștefan Mihalache este un cintaret de hip hop, dance si pop, de etnie rroma.
(Nu va faceti va rog ca nu stiti despre cine vorbesc … voi ati fredonat toat vara „Eu vara nu dorm” … nu eu, eu cred ca-mi fredonam lucrarile pentru scoala, nici nu stiu cind a trecut acest anotimp … offf!)

Ne mira? Poate ca da. In primul rind pentru ca nu e manelist si pentru faptul ca acest om minunat este de o modestie rara, Traieste intr-o garsoniera si toti banii si i-a investit in studioul sau. Nu numai ca arata tasnet, dar talentul si originalitatea debordeaza … ca dintr-un izvor proaspat. Este mindru de originea lui etnica, iubeste Romania si isi iubeste logodnica. Connect-R este singurul artist care a avut sase piese simultan in playlistul Radio 21, conform Wiki. Dintre melodii amintesc Operatie Pe Suflet Deschis, Loca, si albumele Daca Dragostea Dispare, From Nothing to Something. Melodia lui de suflet insa ramine O lacrima pentru pamint cu RACLA, melodie care a fost catalogata ca „teologica.”

Aceste melodii spun totul despre el … pretuieste iubirea, ca un ultim elogiu adus vietii si nu va uita niciodata de unde a plecat …

connect r

Inca o data teoria ca muzica, arta in general construiesc poduri de trecere peste diferentele umane unindu-ne sufletele creaza validitate, chit ca dupa parea mea oricine este nascut sub cupola acestui Univers este egal …

2 gânduri despre „Mai da-te-n dragostea mea … noul „I love you” romanesc!

Lasă un răspuns

