Stefan Iordache – nu stiam ca te iubesc atit de mult …

imi spui ca plingi si ma privesti in ochi
si-astepti sa spun ceva,
dar nu am glas si simt ca dintr-o-dat
e noapte-n mintea mea.

s-a spart ceva, s-a rupt ceva
acum, adinc la mine-n suflet.
as vrea sa strig,
sa spun ca recunosc
cit de naiv am fost
si nu stiam
si nu stiam
ca te iubesc atit de mult
ma-ntreb ce-a fost in mintea mea
cum de-am gresit
ce-aveam in gind…

si nu stiam
si nu stiam
ca te doresc atit de mult
abia acum cind tu imi spui ca vrei sa pleci
desi tirziu am inteles
ca tu esti tot ce am
ca te iubesc…

abia acum cind vrei sa-nchizi o usa grea in urma ta
am inteles ca pierd tot ce aveam
mai bun in viata mea
cum de-am crezut ca te posed ca pe-un lucru oarecare
as vrea sa strig, sa spun ca recunosc
cit de naiv am fost
si nu stiam
si nu stiam ca te iubesc atit de mult
ma-ntreb ce-a fost in minte mea
cum de-am gresit, ce-aveam in gind?

si nu stiam
si nu stiam ca te doresc atit de mult
abia acum cind tu imi spui ca vrei sa pleci
desi tirziu am inteles
ca tu esti tot ce am,
ca … te iubesc!

Versuri de la: http://www.versuri.ro/

Miki

O palma data de viata este atunci cind iti va aminti ca desi ai crezut ca iubirea pierduta va fi ultima iubire din viata ta, totusi ai avut nesimtirea sa te indragostesti din nou … ca sa zic asa, fara voia ta. Ai crezut ca ai trecut cu bine peste necaz, ca deh … acum esti cool, poti privi cu seninatate, din afara, orice necaz sentimental al altora, cind de fapt ai sfeclit-o … poate mai tare ca altii …

De multe ori din cauza comoditatii noastre, sau din frica preferam sa innodam o relatie veche, sa incercam sa o facem sa mearga, in loc sa ne bagam picioarele si sa incepem ceva nou … Spune ca nu-i asa!?

Mai exista si faptul ca nu vrei sa te stabilesti intr-o relatie de care nu esti sigur inca … sau cu o persoana care nu-ti inspira incredere, chiar daca ai dori nespus sa mai fii in bratele ei … ale persoanei respective.

De multe ori ideea ta despre iubire nu este iubire … este de fapt un fel de concept care evolueaza pe masura ce te maturizezi … cred. Numai dupa ce pierzi iubirea unei persoane dragi, numai atunci iti dai seama ce mult ai iubit acea persoana si ce mult iti lipseste.

Dorinta de dragoste il face pe om sa caute iubirea in locuri nu chiar Kosher, si niciodata nu vei fi in largul tau, cind esti disperat ca celalalt sa te faca sa te simti bine, tocmai ca sa-ti demonstrezi tie insuti ca ai nevoie de iubire, si totul e ok.

Pierzindu-ti iubirea … genereaza niste semne exclamatorii in legatura cu grija fata de tine insuti. Ti se va parea ca tu suferi cel mai mult dintre prieteni, probabil uitind ca si ei au trecut prin asa ceva, dar tu nu erai chiar atent la vremea aia. Oamenii se schimba … si noi o data cu ei! Intotdeauna am cerut partenerului ceea ce am vrut, nu ceea ce am vazut in el, sau ma rog … poate invers …
Nu e patetic de loc sa vrei iubire, patetic este sa fii nesigur in viata tot timpul, si sa nu-ti iei de la viata ceea ce trebuie!

Nu ne invatam minte niciodata, decit atunci cind e prea tirziu, experienta e consumata, dar in final devenim mai maturi, mai binevoitori si incetam de a considera persoana iubita un obiect, ci o fiinta draga …

Lasă un răspuns

