Stii… noi astia frumosi sintem cam depresati … dar ne uitam in oglinda si ne trece!

Stii... noi astia frumosi sintem cam depresati ... dar ne uitam in oglinda si ne trece!

Acest blogger are nevoie de o pauza …

Iau o pauza ….
Nu stiu de care … dar trebuie sa o iau … altfel mai fac vreo krima, ceva …
In primul rind imi trebuie un act de katharsis, de ardere si de racire imediata. Drept pentru care m-am hotarit sa ies din toate grupurile de pe FB! Imi consum nervii si energia sa aduc servicii … dupa care „multumescul” vine imediat … nu am facut bine aia, nu am facut bine cealalta, nu mai comenta, lasa pe cutare in pace, nu respect munca, visul, viziunea, etc. Eu? Eu fac astea, eu care sint un om respectuos, cu bun simt? OK, atunci! Nu e grupul meu, ce-mi veni mie sa-l indragesc nu stiu! Adica stiu … parea un grup in forta, super caustic si arogant! Acum e „Noapte buna,” floricele si cafeluta … Offff….
Drept pentru care … adio, pica frunza! Am jurat! Ma doare enorm cind o iau peste bot gratis, si cum restul nu au timp eu de ce sa am!?
De aceea acest blogger are nevoie de o pauza … nervoasa, intelectuala si de autoanaliza …. in oglinda bineinteles!

8 gânduri despre „Stii… noi astia frumosi sintem cam depresati … dar ne uitam in oglinda si ne trece!

  1. Eu aștept cuminte să revii, atunci când îți vei găsi liniștea și vei privi lucrurile cu mai multă detașare. Fiindcă știu că, mai devreme sau mai târziu, acest lucru se va întâmpla.

  2. „Stii… noi astia frumosi sintem cam depresati … dar ne uitam in oglinda si ne trece!” …

    Problema e că după ce pleci de la oglindă, depresia revine … Ar mai fi o soluţie: Pălincă, sex şi ciocolată… e drept, ultima îngraşă, dar când te vei duce la oglindă iar şi vei vedea că eşti grasă şi frumoasă vei fi şi mai fericită ..(nu că acum nu eşti frumoasă) .
    Ştiu cum e cu frumoseţea şi oglinda. Prin definiţie, noi, ardelenii suntem frumoşi, deştepţi, educaţi, harnici, empatici … E drept, caracteristica cea mai importantă a noastră e modestia … (şi avem evident aroganţa de a vorbi doar cu oameni inteligenţi .. ceilalţi nu ne înţeleg pentru că nu au simţul omorului)

    …………….

    Legat de luatul unei pauze …şi de retragerea din toate grupurile de pe Facebuci … nu e bine. Am văzut un film despre imperiul Roman… Acesta, pe vremea unui împărat, cred că se numea Aurelian, s-a retras se prin multe provincii ocupate… Urmarea? Uită-te pe hartă …

    • No tulai, binie ca mi-ai zis! :))) Si io mi-s din Brasov … si zic ca te-am inteles deja … Si ai dreptate cu retrasul „din provincii” ca le gasesti ocupate … Provincia mea … vreau sa fie numai a mea! Iti multumesc Blue Sorin pentru un sfat exceptional!

Lasă un răspuns

