Imi pare rau ca nu te recunosc …

Tudo Que Você Quiser – Luan Santana (CLIPE) loaded and edited by fcluansabussola

Published on Nov 4, 2013
Clipe da Música: Tudo Que Você Quiser – Luan Santana. [Cenas de – Everything Has Changed.]

Ma uit la tine … si-mi aduc aminte frinturi de clipe neuitate, cind invatatoarea ne omora cu „Alice in tara minunilor” … faceam repetitie tot anul pentru o ora de spectacol la care si asa nu venea nimeni. Tu erai de la orfelinat, iar eu aveam o mama care lucra zi lumina, iar tata murise de mult si poate ca numai el era la spectacol privind din ceruri.

Ne-am jurat prietenie fara moarte, iubire neconditionata, ajutor si sfaturi la orice ora … dar acum cind te-am ragasit in sfirsit, oare tu esti? Imi pari schimbat si parca extrem de obosit … nu vreau decit sa te privesc dormind, sa-ti veghez sufletul agitat. Ma gindesc ca viata ti-a tras mii de palme si suturi, cei iubiti te-au dezamagit, ma gindesc ca poate nu esti tu … o fi altcineva care a auzit povestea ta si se da drept tu? Prea esti intunecat … si caracterul ursuz ma face sa cred ca nu esti tu! Ma uit insistent la semnele pe care le stiu pe de rost … alunita de pe piept, chiar sub git, degetul mic de la mina stinga un pic strimb, rezultatul caderii de pe cal cind ne duceam vara cu ei la pascut pe dealurile Moldovei, vacanta dupa vacanta … gesturi cunoscute imi aduc aminte de tine asa cum te stiam eu.

Cit de aiurea pare viata dupa 40 de ani. Cine s-ar mai fi gindit ca ne vom mai revedea? Parca era mai bine sa nu se fi intimplat si fiecare dintre noi sa aiba amintirea celuilalt asa cum o stiam …

Timpul … distrugatorul clipelor de fericire, viata … o javra tinuta in lant, gata sa sara, sa latre si sa muste, like a bitch!

4 gânduri despre „Imi pare rau ca nu te recunosc …

  1. Fie ca sfanta sarbatoare a invierii domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire, speranta. Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si numai realizari! O seara binecuvanata alaturi de familie! http://i1024.photobucket.com/albums/y301/Petilea_Noidoi/1656_sarb_zps1aa10bf9.jpg
    May the holy feast of the Resurrection bring you divine mysteries 4: reliable, light, love, hope. Unforgettable moments with your loved ones and only achievements! An evening with family blessings!

Lasă un răspuns

