Din ciclul „Universul meu urban” – „Fereastra mea …”

image

(Photo credit: Google images)

Fereastra mea se deschide pe vertical, în sus …  prin ea văd  avioanele lumii, venind harnice în lumea în care trăiesc … nesuferită, dar frumoasă. Prin fereastra mea deschisă în sus, aud muzică exotică,  din Columbia sau Peru,  înjurăturile în  sute de limbi ale bețivanilor globalizati, cerul albastru sau stelele palide ale New Yorkului,  simt mirosul fin al poluării, praful
acela fin și gri, care nu se depune pe nimic …
asta ce înseamnă, că am avantaj?

Lasă un răspuns

