Din ciclul „Universul meu urban” – „Plaja mea …”

tar beach

Photo credits: Google, http://www.brickunderground.com

„Plaja mea” este doar a mea … asfaltul fierbinte de pe acoperișul blocului,  cu zgomotul urban binecunoscut al orașului monstru, New York … dacă e prea liniște te poți spânzura sa vezi ce se întâmplă mai jos … printre canopia copacilor din Jackson Heights,  sau să skype prietenii din România,  fericit că ai semnal WiFi și un moment de apropiere de Divinitate …

5 gânduri despre „Din ciclul „Universul meu urban” – „Plaja mea …”

Lasă un răspuns

